Lisätietoa Go Internationalin peruuntuneista matkoista

Kilpailu- ja kuluttajaviraston 20.2. saamien tietojen perusteella Go International on hakeutunut konkurssiin Norjassa. Suomessa Go Internationalin matkoja ovat myyneet useat tahot. KKV kehottaa niitä Go Internationalin asiakkaita, jotka eivät vielä ole saaneet matkan myyneeltä yritykseltä tietoa maksun palautuksesta, ottamaan yhteyttä asianomaiseen yritykseen ja tekemään reklamaation toteutumatta jääneestä matkasta. Myös virasto jatkaa edelleen asian selvittämistä.

Jos kuluttaja on ostanut matkan luottokortilla, toteutumatta jääneen matkan hintaa voi hakea takaisin myös luotonantajalta eli kortin myöntäneeltä luottokorttiyhtiöltä tai pankilta. Myös pankkikortilla matkansa maksaneiden kannattaa näissä tapauksissa olla yhteydessä pankkiinsa.

Lisätietoja:
Tiedote 16.2.2015: KKV selvittää Go Internationalin ilmoitusta peruuntuneista matkoista