Haku

Näytä hakuehdot

Hakuosumat

Hakusi hakusanalla Kuluttajaneuvonta tuotti  92 osumaa.

Viikon vinkki: Voit saada sähkölaskun virheestä tai viivästyksestä korvausta

Uutinen 9.10.2017

Jos sähkölaskussasi on laskutusvirhe tai lasku ei tule ajallaan, on sähkömarkkinalain mukaan kyseessä sähköntoimituks...

Viikon vinkki: Mainosviestejä sisältävät liittymät - tiedä oikeutesi

Uutinen 2.10.2017

Operaattorit tarjoavat matkapuhelin- ja laajakaistaliittymiä, joiden sopimusehdoissa kuluttaja sitoutuu ottamaan...

Viikon vinkki: Puhelinmyynnissä sinulla on 14 päivän peruuttamisoikeus tuotteen vastaanottamisesta

Uutinen 18.9.2017

Tuliko myyjän puhelinsoitto yllättäen? Huonoon aikaan, hankalassa paikassa tai kesken kiireiden? Tuolloin on vaikea...

Viikon vinkki: Myyjä vastaa tuotteen virheestä

Uutinen 11.9.2017

Myyjällä on lakisääteinen virhevastuu tuotteen virheestä. Takuu on puolestaan myyjän, valmistajan tai maahantuojan...

Viikon vinkki: Tee tavaran virheestä kirjallinen valitus Reklamaatio-apurilla

Uutinen 4.9.2017

Kun huomaat ostamassasi tavarassa myyjän vastuulle kuuluvan vian, ota ensin yhteyttä tavaran myyjään ja pyri...

Viikon vinkki: Jos et pysty maksamaan laskua eräpäivänä, tartu toimeen ja ota yhteys velkojaan

Uutinen 28.8.2017

Mikäli et pysty maksamaan laskua tai lainan lyhennystä eräpäivänä, ota yhteys laskun lähettäjään ja selvitä, mitkä ov...

Viikon vinkki: Tarkista mihin sitoudut, kun liityt kuntokeskuksen jäseneksi

Uutinen 21.8.2017

Monet kuntokeskussopimukset ovat määräaikaisia ja sitovat sinut yleensä koko sopimuskaudeksi. Sopimuksen voi purkaa...

Viikon vinkki: Mainostaminen ei sovi kouluille tai opettajille

Uutinen 14.8.2017

Opettajan jakama markkinointiaineisto saa oppilaan silmissä helposti erityisen painoarvon. Vanhemmalla on oikeus...

Viikon vinkki: Verkkokaupassa kannattaa maksaa luottokortilla tai laskulla

Uutinen 7.8.2017

Maksutavan valinta verkkokaupassa vaikuttaa siihen, minkälaisia oikeuksia sinulla on kuluttajana, jos jokin menee...

Viikon vinkki: Kuluttajalla on kaupanteon jälkeen oikeus saada asiakaspalvelua perushintaisesta numerosta

Uutinen 31.7.2017

Yritysten on tarjottava asiakaspalvelua perushintaisesta numerosta, kun kyse on aiemmin tehtyyn kauppaan tai...


Päivitetty 20.1.2014 Tulosta