27.2.2015
Tänään ilmestyneessä kuluttaja-asiamiehen uutiskirjeessä kerrotaan ratkaisuista liittyen VR:n junalippujen tarjouskampanjoihin, McDonalds’in kolikonheittopelin ikärajavalvontaan, Kamuxin autojen etäkaupan sopimusehtoihin ja VitaFinin vitamiinivalmisteiden sekä Otavamedian kirjakerhojäsenyyden puhelinmyyntiin ja -markkinointiin.
Uutiskirjeessä kerrotaan myös muun muassa kuluttaja-asiamiehen keinoista puuttua lainvastaisuuksiin ja siitä, millaisia mahdollisuuksia käyttäytymistaloustiede tarjoaa kuluttaja-asioiden sääntelylle. Pääkirjoituksessa pohditaan luottamuksen merkitystä pitkäaikaisen asiakassuhteen rakentamisessa.
Kuluttaja-asiamiehen uutiskirje 1/2015
Kuluttaja-asiamiehen uutiskirje ilmestyy noin kuusi kertaa vuodessa ja sen tilaajaksi voi liittyä täällä.