Usein kysyttyä koronasta: tapahtumat ja palvelut

Päivitetty 12.1.2022

Koronatilanne herättää useita kysymyksiä ja huolta kuluttajissa. KKV seuraa tilannetta tiiviisti ja vastaa nyt ajankohtaisiin tapahtumiin ja palveluihin liittyviin kysymyksiin, joita kuluttajat ovat esittäneet kuluttajaneuvontaan.

Seuraa lipunvälittäjän ja tapahtumajärjestäjän ohjeistusta. Jos asiasi on kiireetön, niin kannattaa odotella rauhassa. Monia asioita voi selvittää jälkikäteenkin.

Jos tarvitset henkilökohtaista ohjeistusta, voit olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Jos olet varannut tapahtumalippuja yrityksiltä, joiden kotipaikka on Suomen sijaan toisessa EU-maassa, Norjassa, Islannissa tai Isossa-Britanniassa, saat komission englanninkieliseltä sivulta tietoa tämänhetkisestä tilanteesta kuluttajan oikeuksien kannalta. Sivulle on koottu Euroopan kuluttajakeskusten vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin koronatilanteessa. Voit olla yhteydessä myös Euroopan kuluttajakeskuksen Suomen toimipisteeseen lisäneuvojen saamiseksi.

Tapahtumat

Palvelut

Luotot ja maksaminen