Huom! Kuluttajaneuvonnan puhelinpalvelu on kiinni torstaina 28.3. Asiointilomake sulkeutuu torstaina 28.3. klo 15. Palvelut aukeavat jälleen tiistaina 2.4. klo 9.
Usein kysyttyä lentomatkoista
Mitä teen, jos lentoni perutaan tai se viivästyy? Mitkä ovat oikeuteni, jos lentoyhtiö menee konkurssiin? Lue vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.
Lennon hinta ja varaaminen
Mitä lennon hintaan pitää sisältyä, miten hinta tulee ilmoittaa ja saako hinta muuttua kesken varauksen? Tutustu ohjeisiin ennen lennon varaamista.
Lennon peruuntuminen ja aikaistuminen
Lennon viivästyminen
Lentoyhtiön konkurssi
Matkatavarat
Matkustusluokan muuttuminen
Vahingonkorvaukset lennon viivästyessä
Valituksen tekeminen lennosta
Vammaisten ja liikuntarajoitteisten oikeudet lentoliikenteessä
Ylivaraukset ja muut lennolle pääsyn epäämiset