Maksut, luotot ja perintä
Ohjeiden tarkoituksena on auttaa elinkeinonharjoittajia
- huomioimaan toiminnassaan kuluttajansuojan periaatteet
- ratkaisemaan kuluttajaoikeudellisia kysymyksiä.
-
Linjaukset
Kuluttaja-asiamiehen linjausten tarkoituksena on antaa yrityksille ohjeistusta, neuvontaa ja tietoa lain säännösten käytäntöön soveltamisesta.
Tietoa ja ohjeita yrityksille sekä kuluttajille
-
Linjaukset
Kuluttaja-asiamiehen linjausten tarkoituksena on antaa yrityksille ohjeistusta, neuvontaa ja tietoa lain säännösten käytäntöön soveltamisesta.
Kaikki kuluttaja-asiamiehen linjaukset yrityksille
Kuluttaja-asiamiehen linjauksetKaikki kuluttaja-asiamiehen ohjeistukset yrityksille
Kuluttaja-asiamiehen ohjeistuksetOhjeita aiheittain kuluttajille
Ohjeita aiheittainKuluttaja-asiamiehen tiedotteet ja päätökset
Ajankohtaista
Tiedotteet ja uutisetKuluttaja-asiamiehen ratkaisut ja määräämät kiellot
Päätökset kuluttaja-asioissaTilaa kuluttaja-asiamiehen uutiskirje
Uutiskirjeen tilaaminenKKV Kampus -oppimisympäristö
Digitaalinen oppimisympäristö, jossa voi kehittää osaamista kuluttajansuojasta.
KKV Kampus - tervetuloa oppimaan! on ulkoinen linkki